sobota 7. února 2015

Dohrát a spát

Zdál se mi tuhle zvláštní sen o kterém nevím, co si o něm mám myslet.

Hraju nějakou vážnou partii za družstva. Po chvíli partie končí. Postavím svoje figurky. Poté chvíli koukám na další partie. Když dohraje poslední, oznámím, že je pozdě a že bychom měli jít spát. V tu chvíli mě ze sna probudí budík budící mě do práce.

Po probuzení ze sna si nepamatuju na žádný pocit. Prostě to takhle bylo. Zpětně, když vzpomínám na ten sen, tak se v něm nikde neobjevil žádný výsledek. Ani mé partie, ani celkový, ani žádný jiný. Jako by to všechno bylo jedno.

1 komentář:

  1. Ahoj,

    tvůj sen respektive jeho popisek je tak prost pocitů, až mě to evokuje různé varianty. Jedna z nich by se dala popsat heslem anarchistů k volbám: "Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali"

    Zkus si položit otázky KDY KDE a PROČ, a třeba ti to něco dá. Např: odpovědi - budoucnost-vězení-jiná zábava není, vítězství nic nepřinese. Nebo minulost-hrací místnost spolku, jehož jméno se zde nevyslovvuje-zápas ve středu tabulky v posledním kole, neposttoupíme ani nesestoupíme.....

    Je dost možné, že si odpovědět nedokážeš a v tom případě bych rozřešení tohoto snu nechal až na snění v dalších dnech.

    BTW: Myslíš, že si kapitán družstva, nebo spíš jen nejrozumnější člen družstva?

    OdpovědětVymazat