pondělí 16. února 2015

Ochrana před žraloky

Celý tento sen je na jakési poradě. Jejím cílem je co nejlépe ochránit nějakou osobu. Nikoho z lidí stojících v kruhu nepoznávám. Stojíme v nějaké chodbě. Vypadá to jako nějaká loď nebo ropná plošina. Poblíž nás jsou zavřené dveře na schodiště.

Já stojím naproti mluvčímu. Nejprve se ohlížím za sebe. Tam vidím prchat osobu, kterou máme ochránit, společně s osobním strážcem. Pak na chvíli vnímám mluvčího. Je zjevné, že se odněkud valí voda a v té vodě jsou žraloci. Po chvíli se začnu rozhlížet kolem sebe, kam bych se schoval, až žraloci připlavou. Pak si ale říkám, že to k ničemu není, protože stejně nemám šanci se dostat na hladinu. Takže pokud mě nezabijí žraloci, utopím se.

V tu chvíli voda udeří na dveře. Ty vydrželi první náraz, ale zjevně vydrží jenom pár sekund. V tom mě ze sna budí budík a nutí mě jít do práce.

2 komentáře:

  1. Ahoj,

    kdyby tento sen byl po poradě v podniku, který se potápí a místo děr se řeší barva střechy, pak bych chápal i bez analýzy.Ostatně i před takovouto poradou by sen "fungoval"

    Opakovaně se tě budu ptát na pocity - člověka s ochrankou chceš ochránit? Znáš ho? Nebo to celé bereš jako "nutné zlo?"

    OdpovědětVymazat
  2. Chráněného člověka neznám. Jeho osud je mi ukradený. Celý sen se snažím uchránit vlastní život. A to i přesto, že všichni ostatní jsou oddaní svému úkolu. Skoro to vypadá, jako bych tam ani neměl být.

    Mimochodem, minulý víkend jsem se nachomýtl k televizi a tam žraloci útočili na nějakou výzkumnou stanici uprostřed moře.

    OdpovědětVymazat