středa 18. srpna 2010

Kdepak soudruzi z NDR udělali chybu?

Když jsem jednou takhle vystoupil ve stanici Rybník na jihu Čech z vlaku, ozvalo se hlášení s následujícím obsahem: "Mezistátní vlak InterCity číslo 101, Anton Bruckner, ze stanice Praha hl.n. do stanice Linz Hbf bude opožděn. Předpokládané zpoždění příjezdu a odjezdu vlaku bude asi 60 minut."

Velice jsem se podivil nad tím, že jde o mezistátní vlak kategorie InterCity. Až do teď jsem si myslel, že IC jezdí pouze a jenom vnitrostátně. No nic, zase jsem o něco chytřejší.

Až pozdějí jsem se dozvěděl, co se vlastně doopravdy stalo. Zde si to můžete přečíst. Šlo o to, že dva vlaky vyjeli z konců jednokolejné tratě proti sobě. Jeden by řekl, že s moderními zabezpečovacími zařízeními se to stát nemůže, ale zjevně může. Takže kdepak jsou ti soudruzi z NDR?

Žádné komentáře:

Okomentovat