středa 18. srpna 2010

Tažná mula

Dnes jsme vyrazili na krátkou devítikilometrovou procházku. Jeden by řekl, že 9 km pěšky je otázkou maximálně 2,5 hodin. Jenže to bychom s sebou nesměli mít košíky na houby.

Vzhledem ke sbírání hub jsme měli co dělat, abychom daný úsek stihli za 4 hodiny. Šli jsme celkem 4. Já jsem nesbíral, protože já jsem šel na výlet, ne na houby. Takže jsem vyfasoval batoh. Zbylí 3 nasbírali jeden plný koš a druhý byl zaplněn ze tří čtvrtin.

Nakonec to dopadlo tak, že nosiči košů museli odpočívat. Tedy jsem v půlce cesty vyfasoval k tomu batohu ještě plný koš hub. A ještě jsem k tomu nesl svůj foťák, který na výlet beru vždy. Pohled to musel být vskutku nádherný.

Ale zase je pravda, že v době, kdy ostatní sbírali, jsem měl dost času pro hrátky s foťákem. Ještě budu muset nějak vyzkoumat editaci fotek v gimpu a bude vše naprosto dokonalé.

Žádné komentáře:

Okomentovat