úterý 3. srpna 2010

Pochvala

Je zvláštní, kolik fotek se dá nafotit za den. Třeba za včerejšek (2.8.2010) jsem nafotil téměř 140 fotek. Z toho asi 110 v průběhu tříhodinové části odpoledne. Což by znamenalo cca každé 3 minuty 2 fotky. Při tom jsem zvládal několikrát přesun z jednoho konce hracího území na druhý, což bylo asi kilometr.

To by mohl byl důvod, proč jsem dnes z půlky mrtvý. Možná jsem měl jít ještě večer do sprchy. Nešel jsem. Teda šel jsem až dneska. Hned se cítím lépe.

Ještě v průběhu odpoledne mne však nesmírně potěšila hláška jediné profesionální fotografky, která na tábor jezdí. Nutno dodat, že viděla pouze náhled fotky na displeji foťáku. Dnes večer uvidí větší na notebooku. Tak uvidíme, co na to řekne. Některé z těch fotek nejsou úplně ideálně ostré ....

Žádné komentáře:

Okomentovat