sobota 14. srpna 2010

Na chvilu doma

Tak jsem se vrátil z tábora. Poslední dva dny tábora byly poněkud náročné. Ve čtvrtek se hrála noční hra. Takže jsem spal jestli 6 hodin, tak hodně moc.

No a v pátek jsme vypalovali CD s fotkama pro děti i vedoucí. Celkový počet vyráběných CD byl 81. Začali jsme relativně brzo, už kolem 21:00. Vlivem technické závady na jedné ze 3 vypalovaček se však vypalování prodloužilo a skončilo až někdy po jedné hodině ranní. Budíček byl v 7:30. Takže taky sotva 6 hodin spánku.

K tomu jsme vyhodnocovali anketu, kterou vyplňovali děti. Nebo vlastně spíš kolega vyhodnocoval. Začež jej obdivuji, protože já byl naprosto nepoužitelný.


Ještě bych mohl zhodnotit samotný odjezdový den. Ten letošní byl extrémně hektický. Narozdíl od minulých let odjížděli s dětmi i vedoucí ve stejný čas. Minulé roky vedoucí zůstávali až do neděle.

Přestože ještě ve 12:00 bylo v táboře spousta lidí, včetně několika vedoucích, pracovali všeho všudy 2 lidi. Ostatní se flákali nebo kecali. Ano, patřil jsem tentokrát do druhé skupiny lidí. Ale jelikož téměř vždy patřím do té první skupiny, tak jsem si řekl, ať si to užije někdo jiný.


No a když už jsem dojel domů, tak vybalím táborové, zabalím věci na dovolenou a zítra zase odjedu na týden pryč. Takže závěrečné zhodnocení tábora bude asi až za týden.

1 komentář:

  1. Vypalování jsme dokončili v 01:30 a chvilku poté přišla bouřka a shodila nám elektřinu :-)

    OdpovědětVymazat