neděle 31. srpna 2014

Cesta tam a zase zpátky

Tento sen byl nezvykle dlouhý i když se v něm toho zase až tolik nestalo. Akorát mi přijde, že má dvě části. Prostě je tam zřetelný předěl. Možná se mi to zdálo dokonce jako dva sny, které se mi do paměti zapsali jako jeden sen. Asi nikoho nepřekvapí, že předěl byl mezi cestou tam a cestou zpátky.

Cesta tam byla o něco delší a popisnější. Nejprve jsem jel v nějakém regionálním vlaku. Do něj jsem pravděpodobně přestoupil z jiného, dálkového, vlaku. Po vystoupení z regionálního vlaku jsem měl v daném městě dojít nemalou vzdálenost pěšky. Za pomoci navigace v mobilu a toho, co jsem si pamatoval z dřívějších pohledů do mapy doma na počítači jsem nakonec zdárně dorazil na ono místo.

Po předělu následovala cesta zpět. Ve snu byla v podstatě jenom pěší cesta na první nádraží. Celou cestu jsem vybíral z celkem dost variant, jak z tohoto nádraží pokračovat dál. Ještě když jsem na to nádraží dorazil, nebyl jsem ani náhodou rozhodnut, kterou variantu zvolím. A to i přesto, že už jsem si měl kupovat jízdenku.

V tuto chvíli jsem se ze sna vzbudil. A to s pocitem, že v době, kdy varianta byla jenom jedna, byl život o něco jednodušší.

1 komentář:

  1. Je zvláštní, že obvykle ta druhá (u tebe zpáteční) cesta je obtížnější - buď je na výběr příliš mnoho cest, anebo není zjevná ani jedna - soudě tak podle snů mých a jedné kolegyně, která řešila ve svých snech podobný problém

    OdpovědětVymazat