čtvrtek 21. srpna 2014

Vyhozený akcionář

Zdál se mi tuhle sen, o kterém dost dobře nevím, co si mám myslet.

Seděl jsem na své židli v práci. Koukal jsem zrovna úplně na druhou stranu, než je monitor, do míst, kde sedí můj nadřízený. Za ním stál jeden z akcionářů firmy, který v té firmě zároveň i pracuje. Nejprve chvíli vyprávěl o tom, že byl z firmy vyhozen. Poté začal mému nadřízenému předávat svoji práci, jakoby ho měl nahradit. V tu chvíli mě ze sna vytrhnul zvonící budík. Což mi v tu chvíli přišlo jako úleva.

2 komentáře:

  1. Mít akcie vaší firmy, tak prodávám ... :-) Ale jinak bych se sám sebe zeptal, jestli strach(?) z této situace je racionální nebo iracionální - víc s tím asi dělat nejde... Tedy až dodatečně mě napadla ještě jedna otázka - kdo by nahrazoval tvého nadřízeného?

    OdpovědětVymazat
  2. aaa tak ještě jedna otázka - co by se stalo s firmou, kdyby k tomu došlo?

    OdpovědětVymazat