čtvrtek 9. září 2010

Hlodající myšlenky

Tak si říkám, že jet jako vedoucí na tábor je vlastně sranda. Ale jet s těma samýma lidma ještě někam jinam ...

Jde vlastně o to, že některýma věcma si prostě holt musíme všichni projít. Jinak to nebude fungovat buď vůbec, nebo jen velice špatně. A tyto zážitky jsou nepříjemné.
A já nevím proč mám pocit, že děti z tábora (a nejen ty) by neměli prožívat nepříjemné zážitky. Jenomže jim ten nepříjemný zážitek pomůže. Stejně jako pomohl mě.

Takže mám mít špatný pocit z toho, že někdo kolem mne zažil něco nepříjemného a já jsem tomu mohl zabránit? Nebo mám být rád, že se nestalo nic vážného a že si z toho dotyčný něco odnese do života?

4 komentáře:

  1. Čoveče, zrovna přemýšlím, jestli já i ty "nestahujeme kalhoty daleko před brodem" kvůli páteční schůzce, jako bychom my dva se měli bát té schůzky co nás čeká v pátek ... A jezdit s ostatními na jiné akce? Dopadneš jako já - napíšeš si pořadateli o soupisku kdo jede a pokud tam pojede i nějaký "vyvrhel" tak prostě jet jinam ...


    Na druhou stranu než takhle uhýbat to chce se jednou pokusit o to si to vyříkat (pro silnější nátury i dvakrát, když to poprvé nepůjde). A mezi námi, už vím, co bude zhruba říkat Holaska i Fiona a vím, co budu chtít říct já. Jestli se to povede, tak by mělo být následně vše v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdykoliv jsem kamkoliv jel, nikdy jsem po organizátorovi nechtěl "soupisku". Prostě když jsem se dozvěděl o třech lidech, kteří budou přítomni, a vyrazil jsem. A že tam bude někdo, koho nemusím? Ok, bude tam dost dalších lidí, takže se s tímto člověkem nemusím téměř vůbec potkat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to napsal dost ve zkratce - od velikonočních Říčan jsem věděl, že soupisku od pořadatelů nemusím chtít od Fiony (a našlo by se pár dalších lidí, ale nechce se mi teď přemýšlet), třeba Ferri byl "vycvičen" tak, že mi rovnou na férovku řekl, že jeho akce nebude pro mě. Ostatně po Říčanech jsem nechtěl soupisku po nikom, protože to, jak jsem dal ostenativně najevo, že "tohle tedy ne", přesvědčilo všechny, co pořádají akce mírně jiného rázu, že mě nemají zvát...

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, asi máš o trochu víc zážitků a zkušeností. Já bych asi jel skoro kamkoliv.

    OdpovědětVymazat