pátek 3. září 2010

Šachový rozhodčí

Pár týdnů před tím, než jsem maturoval, jsem se zúčastnil školení šachových rozhodčích 3. třídy. Tedy nejnižší třídy šachových rozhodčích.

Tato licence rozhodčího platí 4 roky. Končí mi tedy příští rok.

Za ty 3 roky, které uplynuly od školení, jsem rozhodcoval jeden zápas družstev a jeden turnaj v bleskovém šachu. V tomto bleskovém turnaji jsem dle svých vnitřních pravidel zklamal - při jediné reklamaci jsem nebyl schopen zareagovat. (Ostatní to možná vidí jinak, ale jelikož nikdo nic neřekl, ponechme to stranou)

A kde je problém? Chci si vlastně licenci obnovovat/prodlužovat? Nebo chci dokonce vyšší třídu, než jsem měl doposud?

2 komentáře:

  1. Prodluž si jí a jdi i do vyšší třídy! A ad Palučinský pohár - to že si nechal vše tak jak proběhlo, se ukázalo nakonec správné, však jsem ti pak tlumočil hovor s mezinárodním rozhodčím co ho oba známe ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že za poslední měsíc se mi povedlo nechat proběhnout víc věcí tak, jak měly proběhnout ... což mě pochopitelně těší :-)

    OdpovědětVymazat