úterý 28. srpna 2018

Nástrahy cesty

Dnešní sen se od několika předchozích liší v jedné věci. Celková nálada snu není temná.

Celý sen je o tom, že s rodiči jedu autem od někud domů. Samotná cesta autem se objeví jenom na chvíli. Jinak jenom některé zastávky po cestě. Celkem jsou 3.

První zastávka je někde u vody, nejspíš u moře. Na břehu je většinou skalnatý sráz. V jednom místě ustupuje sráz kousek dál od vody a vytváří malou písečnou pláž. Na té pláži je několik lidí a fotí nějaký nejasný předmět na té pláži. Myslím, že je to nějaké auto. V tom se mamka rozhodne, že to vyfotí z jiného úhlu. A tak se snaží přelézt kousek po tom srázu. Jenomže jí uklouzne noha a rozbije můj foťák a nějaký notebook. Přijde jí odtamtud pomoct několik lidí. Pak tam sedíme vedle sebe na pláži a kolem nás několik lidí. Říkám, že mi ten rozbitý foťák nevadí, že jsem stejně uvažoval nad nákupem nového a že tohle je důvod si ho koupit. Cestou k autu si říkám, že hlavně že se mamce nic nestalo.

Další zastávka je u nějakých známých v nějakém velkém městě. Ti známí i to město ne tam dost nejasné. Ale myslím si, že je to rodina jednoho z tátových spolužáků z Gymnázia a to město je Praha. Cestou k nim se proplétáme úzkými uličkami, po kterých zároveň vede tramvajová trať. U nich se nic moc nestane, prostě jenom pokecáme a jedeme dál. Ale teď mám řídit já. Cestou k autu si říkám, jak asi projedu těmi úzkými uličkami a jak poznám, že se proti mně nevyřítí tramvaj. Cesta samotná však už ve snu není.

Třetí a poslední zastávkou je nějaká akce s dětmi. Podle účastníků se domnívám, že jde o akci sdružení, jehož jméno nehodlám vyslovovat. Nejprve mám odvézt tři děti na nedaleké nádraží. Problém je v tom, že my sami jedeme z daleka a tedy máme plný kufr auta. Na chvíli se k nim otočím a pak vidím, že jeden z nich umísťuje svoje zavadlo do auta bez potíží. Následně to udělá druhý i třetí pasažér. Neřeším to. V tuhle chvíli přichází skok ve snu. Přeskočila se celá cesta na nádraží a zpátky. Nyní si říkám, že vlastně jedeme v autě jenom 3 a že by se nám jeden člověk do auta vešel. Tak nám chtějí dát dítě, které bydlí nedaleko od nás. V průběhu vyjednávání a hledání dítěte mi zazvoní budík a vstávám do práce.

2 komentáře:

  1. Pokud se v jednom snu pobaví tři lidi ze tří, tak asi super :-) A ad třetí část: Že by memoriál ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, tento sen byl výrazně pozitivnější, než sny za poslední 2 měsíce ...

    OdpovědětVymazat