čtvrtek 16. srpna 2018

Zahrádka

V tomto snu dostáváme příkaz od zahrádkářského svazu příkaz vybetonovat docela velkou část naší zahrádky. Říkám si co je to za blbost betonovat plochu zahrádky? Vždyť je to přece nesmysl, vždyť tu plochu chci přece obdělávat. Tady cítím silnou bezmoc, naštvání z toho, že po mě někdo chce udělat něco bez ohledu na můj názor.

Pak přichází střih ve snu. Ocitám se asi někde na svazu. Stojím u dveří a kolem stěn sedí několik lidí u stolů směrem do místnosti a sledují mě. Mezi nimi jsou i moje rodiče. Mám zaplatit nějaké dva poplatky. Ale nemám u sebe dostatečnou hotovost na zaplacení obou. Žádám tedy svoje rodiče, jestli u sebe nemají nějakou hotovost na půjčení.

Aniž by se toto nějak ve snu vyřešilo, někam odcházím. Vím, že musím někam v té budově dojít. Ale ta budova je dost složitá a tedy je jasné, že cesta nebude jednoduchá. Ale vím, že tam musím dojít že to chci minimálně zkusit.

1 komentář:

  1. Dokud máš chuť "to" dojít, ač je to složité. je to dobrý. Chování rodičů chápu. Ale to vybetonování muselo odněkud přijít, to bych zavzpomínal, co se mi dělo, z čeho mám pocit totálního nesmyslu. To je asi nejvážnější symbol, který ve snu vidím a který bych řešil...

    OdpovědětVymazat