pondělí 20. srpna 2018

Telefonát

Dnešní sen je takový zvláštní. Mám bydlet na pokoji s nějakou malou holčičkou. Sedíme každý na své posteli. V tu chvíli ji zazvoní telefon. Jednoznačně jí volá nějaký muž. Zdá se mi velmi podezřelý. Po skončení telefonátu se ona jde sejít s tím mužem. Hned se mi to zdá jako strašná blbost. Ale než stihnu zareagovat, ona už je pryč.

Tedy se rozhodnu zavolat její matce. Koukám z okna ven na postel, kde její matka spí. Zvednu telefon a začnu vytáčet její číslo. Sleduju, jak v posteli bere mobil do ruky a přijímá hovor. Popíšu jí situaci. Ona mi řekne, že určitě o nic nejde a zavěsí.

Tak jdu ven, že pojedu za tou holčičkou. Nastartuju auto a začnu který kolem něj dělat něco, co je ve snu dost nejasné, asi škrábat zamrzlá okna. Pak ke mně přijde matka holčičky a začne mi vysvětlovat, že ne každé moje podezření je pravdivé. Tak tedy vypnu motor a zamknu auto. Když auto zamknu, tak se samo nastartuje. Tak ho zase odemknu, zkontroluji zavření všech oken, vypnu motor a zamknu. Auto se zase nastartuje. Tak to zopakuji ještě jednou a už je to dobré. Říkám si u toho, že když nikdo nedbá mých dobře míněných obav, tak ať si trhne. Jdu si lehnout.

Ráno přijde matka holčičky za mnou s tím, že holčička je mrtvá. Říká mi to s naprostým klidem. Snad jako by jí to bylo jedno. Tak mě to vyděsí, že se že snu vzbudím.

3 komentáře:

  1. Ahoj, tak tenhle sen považuji za DOST vážný. V podstatě to absolutně nejdůležitější se děje až u auta. Tam se totiž dějou dvě věci:
    1) jsi zastavován (paní, zamrzlá skla)
    2) je ti nabízen odjezd (auto samo startuje)
    A v tomhle bodě se prostě musíme ty i já zastavit. Už hodně snů jsi měl, že za tebe rozhodovali jiní a bylo to vždy nějak špatný. Tady jsi to měl možnost změnit a chtěl si to změnit, což je super...

    Část tvého já chtěla chtěla, aby si holčičku jel zachránit a proto ti motor naskakoval i když neměl. Jako ano, ještě to mohla chtít vyšší moc, ale spíš uvažuji nad možností první

    Až se ti tento sen bude zdát znovu, pak už budeš vědět, že ten příběh bez hledání holčičky v autě končí špatně, takže určitě příště nasedneš a pojedeš. Samozřejmě je otázkou, jestli nasedneš hned a nedáš na matku, nebo jestli nasedneš až po prvním či druhém znovunastartování.

    Projdi si ten sen v duchu několikrát, třeba až pojedeš DO/Z práce a zkus vymyslet nejmírnější odpověď té matce, kdy ji oznámíš, že přes její názor pro svůj klid duše raděj pojedeš

    Osobně vidím symboly: Sebedůvěra, obhajování svého názoru. A na tom bych zapracoval v reálném životě.

    Uf, snad jsem to vysvětlil pochopitelně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zamrzlá skla beru jako překážku s velmi snadným řešením. A hlavně s tím nic moc nejde dělat - žijeme v místě, kde takovéhle věci jsou v určitém období na denním pořádku. V létě je teplo, v zimě sníh a mráz. A slunce chodí od východu přes jih na západ.

    A já vím, že bych měl jet tu holčičku hledat. Prostě proto, že je to tak správně. Takže odtud může pocházet to samovolné startování auta. A osobně necítím potřebu někomu něco vysvětlovat. Já cítím, že takhle je to správně a všichni ostatní mi vlezte na hrb.

    A teď možná trochu ze života. Když bych jel a tu holčičku zachránil, co bych z toho měl? Dosud jsem se naučil, že vlastně nic moc. Když to dobře půjde, tak možná nějaké "děkuju" (což je opravdu něco za záchranu života). V horším případě blbé kecy, že jsem vlastně činil úplně špatně. Takže jestli mám dostat vynadáno, tak chci dostat vynadáno za to, že jsem v noci v klidu spal.

    A teď je možná chvíle zakončit stejně, sebedůvěrou a obhajováním svého názoru. Na můj vkus až moc často jsem byl přesvědčován, že můj názor je špatný. A někdy dost nevybíravým způsobem. Tím pádem sebedůvěra nemá šanci a obhajování svého názoru nedává smysl.

    OdpovědětVymazat
  3. Abych řekl pravdu, tak jsem nečekal, že ti písnu ještě jednou pod stejný příspěvek :-)

    Ano, máš nsvůj ázor a věřím, že tě kdejaký tydýt přesvědčoval o nesprávnosti tvého názoru. Nechci říkat, že mezi ně patřím (asi ano), v předchozím příspěvku jsem ti předestřel svůj názor a radu. Jestli ji přijmeš za svou, nebo ji jen vezmeš na vědomí... Vím o dvou lidech /ze dvou/, kterým pomohla...

    Mě hlavně šlo o to, co píšeš ve svém posledním odstavci. Máš svůj názor "zachránit", ale matka dítěte ti ten názor otočí, čili "nezachránit". V podstatě tě přesvědčuje, že tvůj názor není správný.

    Bojím se jen toho, že by se tenhle sen mohl zopakovat. Nevím, jestli si někdy měl tři dny za sebou prakticky stejný sen, kdy tě to pak štve a pak prostě to jiné řešení hledat začneš :-) Mrzí mě, že zrovinka tenhle zápisek nedokážu na svém blogu najít

    O tom, jak by to dopadlo v reálu ani nebudu diskutovat, bojím se, že máš pravdu. Mockrát jsem se s tímhle setkal, kdy jsem šel ze svého volna do práce, aby kolegové mohli být s rodinami a skončilo to: "Jseš blbej, žes nám na to kejvnul"

    Pokud by sis chtěl číst, tak tě odkážu sem: https://pelin-lakris.blogspot.com/2014/06/nekolik-rad-co-se-sny.html Něco z toho už děláš ;-)

    OdpovědětVymazat